50. fejezet - Mindentől távol

Sziasztok! :) Meg is hoztam az 50. fejezetet. Ez elég furcsa, hogy már itt tartok, mert azt hittem, a 20. fejezet után nem lesz már ötletem. De itt vagyok, és még bőven van ötletem! Köszönöm az eddigi folyamatos támogatást, imádlak Titeket <3 Remélem tetszeni fog a fejezet, jó olvasást! :)
~E

*Amy szemszöge*
- Louis, ne csináld, Sophi-ék mindjárt itt lesznek - nevettem halkan, miközben Louis ajkai a nyakamra tapadtak és lágyan csókolgatta a bőrömet.
- Mmm... de utána nem úszod meg - jelent meg egy huncut mosoly az arcán, s szenvedélyesen megcsókolt. Kezemet az arcára tettem, s mikor kezdtünk belemélyülni, csengettek. Ajkaink lassan elváltak, rám mosolygott, majd felálltunk és Louis kinyitotta az ajtót.
- Sziasztok - állt félre, s Harry-ék bejöttek. Láttam, hogy valami nagyon nincs rendben, bementünk a nappaliba és leültünk.
- Na, meséljetek - dőlt hátra Louis.
- Apám megerőszakolta Anne-t - fújta ki mérgesen a levegőt Sophi. - Még nagyon régen. És kiderült, hogy akkor Anne terhes maradt...
- Mi?! Testvérek vagytok?! - kerekedett ki a szemem.
- Nem, Gemma a testvérem. Mármint a féltestvérem, és ezek szerint Harry-nek is.
- Hú öreg, ez.... azta - Louis csak ennyit tudott mondani.
- Durva, mi? Anyám egész életemben hazudott nekem és Gemma-nak - mérgelődött Harry, s átölelte Sophi-t.
- Csak lazuljatok - állt fel Louis, kiment a konyhába és hozott egy üveg vodkát és négy poharat. Mindenkinek töltött, s szinte egyszerre behúztuk.
- És most mit akartok csinálni? Mármint, ugye ettől még együtt maradtok? - néztem rájuk.
- Persze, hogy együtt maradunk. Sophi-t nem vehetik el tőlem. És már tudom is, hogy mit fogok tenni.
- Mit? - emelte rá tekintetét Sophi, de Harry csak elmosolyodott.
- Louis, gyere velem, segítened kell - állt fel, és kihúzta őt.
- Pasik... Kíváncsi vagyok, most milyen marhaságot talál ki - nevetett halkan Sophi.
- Addig is, csináljunk valami csajos programot. Benne vagy? - mosolyogtam.
- Benne - mosolygott.
Már olyan rég volt egy csajos esténk, így mindenféle baromságot csináltunk. Körmöt festettünk, nyálas filmeket néztünk, és kivasaltuk egymás haját, valamint a legfontosabb dolog, kibeszéltük a pasikat.

*Sophi szemszöge*
Már majdnem 11 óra volt, amikor Harry-ék végre visszajöttek.
- Fhu, mi ez a körömlakk szag? - fintorgott Louis.
- Ez körömlakk, édesem - nevetett Amy és egy csókot adott Louis-nak.
- Sophi, gyere csak, kicsim - mosolygott édesen Harry. - Van egy meglepetésem.
- Félnem kellene? - nevettem kicsit, s odamentem hozzá.
- Louis segített megszervezni az utat.
- Milyen utat? - ráncoltam a homlokom.
- Holnap kora reggel indulunk Floridába.
A szemeim kikerekedtek, vártam, hogy mikor neveti el magát, hogy ez csak egy vicc. De mosolyogva várta a válaszomat, vagy valamilyen reakciómat.
- Most ez komoly?
- Igen. Csak te és én a napfényes Floridában - fogta át a derekamat. - Mindentől távol - döntötte a homlokát az enyémnek.
- Nem tudom, Harry. Én még 18 se vagyok!
- Vigyázok rád - mosolygott.
- És az iskola? - na jó, ezt én se gondolhattam komolyan. - És a One Direction?
- Ezt csak buliból csináltuk, és nem is vagyunk annyira híresek.
- Nem tudom - sóhajtottam.
- Csak gondolj bele! Florida, napsütés, semmi iskola, nincsenek tanárok és szülők, akik beleszólnak az életünkbe!
Elmosolyodtam, bele gondolva tényleg nagyon jól hangzik.
- Akkor? - adott egy puszit az arcomra. - Holnap hajnalban indulhatunk?
Mélyen beszívtam a levegőt, majd határozottan bólintottam.
- De jó! - ölelt magához szorosan. - Istenem, de jó lesz! - simogatta a hátamat.

***

Miután hazaértünk, aludtam pár órát, s kora hajnalban bepakoltam a bőröndbe minden fontos dolgot. Halkan leosontam, és írtam egy levelet apáéknak: 

Szia Apa! Amikor ezt olvasod, én már Harry-vel 
repülök Florida felé. Ne aggódj, és ne keress! 
Vigyázz Scott-ra! Puszi!

Harry már a ház előtt állt.
- Szia - húzott magához egy csókért. - Kész vagy?
- Azt hiszem - mosolyodtam el. Bepakoltunk a kocsiba, és elmentünk a reptérre. Még volt 30 perc az indulásig, így leültünk. Harry a kezét a térdemre tette, s nyugtatóan simogatott. - Anyukádnak szóltál?
- Dehogy szóltam. Hagytam üzenetet. Ha megmondtam volna, akkor visszatart, azt pedig nem akarom. Ne aggódj, kicsim, nem lesz semmi gond - adott a homlokomra egy puszit.
- És meddig leszünk Floridában?
- Ameddig jól érezzük magunkat. Én akár örökre ott maradnék, ha te ott vagy velem.
- Édes vagy - mosolyodtam el, és egy csókot nyomtam az ajkaira. Minél jobban telt az idő, annál jobban izgultam. Mégis csak itt kell hagynom Londont, a barátaimat és a családomat. Ez nagy változás. De legalább Ő itt van nekem.
- Gyere, menjünk - állt föl. Megfogtam a kezét, s elindultunk, a szívem majd' kiugrott a helyéről. Féltem is, és boldog is voltam egyszerre.

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett! :) <3 Sajnos a kövit csak szombaton tudom hozni :/

      Törlés
  2. Nagyon jooo!^^ várom a kövit! :-D

    VálaszTörlés
  3. Mint a Forever Young-ban is elmondtam hogy telón fura de nem tudok komizni, de itt is minden fejezethet plusz kettő komit számolj, mert a hugommal imàdjuk a blogjaidat :3 <3 gyorsan a kövit :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, és köszönöm, hogy most írtál/írtatok! :) <3
      szombaton hozom a kövit!

      Törlés