56. fejezet - Mostohatesók?!

Sziasztok! :) Meghoztam az újabb fejezetet. Ami azt illeti, nem kizárt, hogy hamarosan (talán 60-65. fejezet körül) vége lesz a blognak. :/ Valahogy az új blogomnál több a komizó, és a pozitív visszajelzés is, és arra valahogy több ötletem van. De ez még nem biztos, csak gondolkozom rajta. Remélem ez a fejezet tetszeni fog, jó olvasást! :)
~E

*Sophi szemszöge*
Késő estig beszélgettem Amy-vel, mikor az ajtómban megjelent Harry. Rögtön felpattantam és a nyakába ugrottam.
- Istenem, úgy hiányoztál! - csókoltam meg. Meglepő, de ő ezt egyáltalán nem viszonozta, az arcán láttam valami szomorúságot és csalódottságot. - Mi a baj? - néztem a szemébe. Felsóhajtott és becsukta a szemét.
- Öm... én most megyek, majd beszélünk - ölelt meg Amy. - Szia, Harry - köszönt el tőle is, és elment. Harry-vel leültünk az ágyra, és kíváncsian, mégis félve néztem rá.
- Sophi, szerintem mi... nekünk nem kellene...
- Bujkálni? - találgattam.
- Nem - sóhajtott. - Hanem szerintem... Ah, ez olyan nehéz.
- Mit akarsz mondani? - ráncoltam a szemöldökömet. A szemembe nézett és láttam, hogy valami olyasmit próbál kinyögni, ami nekem nagyon nem fog tetszeni. - Ugye... ugye nem elhagyni akarsz?
- Sajnálom, de ez lesz a legjobb.
Nem hittem a fülemnek. Hitetlenkedve néztem rá, s megráztam a fejemet.
- Nem, nem akarok szakítani! Apámmal ne foglalkozz, kérlek! - fogtam meg a kezét.
- Nem csak az miatt. Te nem érzed úgy, mintha az a lángoló szerelem már nem lángolna annyira? - kérdezte halkan.
- Nem! Harry, ne tedd ezt, nagyon szépen kérlek! - könnyeztem be. - Én még mindig nagyon szeretlek! Tudom, hogy mostanában nem úgy alakultak a dolgok, és... már egy párszor szétmentünk, de aztán mindig újra egymásra találtunk! Vagy... van valakid?
- Nem, nincs senkim, csak... - sóhajtott. - Nem hinném, hogy még mindig ugyanúgy szeretlek, mint ahogy az elején.
- Ne mondd ezt - a könnyeim már patakokban folynak le az arcomon.
- Minden és mindenki ellenünk van.
- Azért kell nekünk összetartani! - fogtam meg két oldalt az arcát. - Bármit megteszek, csak kérlek, ne hagyj el!
- Bármit? Én csak arra az egyre kérlek, hogy engedj el. Majd találsz magadnak má...
- Ne is folytasd! Ugyanazt el akarod játszani, mint Louis-ék? Ne tedd ezt, könyörgöm, rajtad kívül nincs senkim - mondtam már szinte elhaló hangon.
- Túlságosan kötődsz hozzám - rázta a fejét. - És amúgy se találkozhatunk, most is a bátyádnál könyörögtem ki, hogy pár percre feljöhessek. És szerintem ez nem normális kapcsolat. Főleg amiatt, ami Floridában történt.
- Megbocsájtottam neked! Te kérted, hogy felejtsük el! Te mondtad, hogy meg tudjuk együtt oldani! Szerintem te se tudod, hogy mit akarsz!
- És szerinted ez ezek után is menne? Mert szerintem rohadtul nem!
- Miért akarsz magadtól ennyire eltaszítani? - kérdeztem remegő hangon. - Mindent megadtam neked, Harry. Mindent.
- Én viszont ezt már nem bírom tovább! - préselte ki a fogai között, s a szeme sarkában megjelent egy könnycsepp, amit mikor lefolyt az arcán, gyorsan letöröltem. - Egyedül akarok lenni, érted?! Egyedül!
- Én pedig nem foglak elhagyni - néztem a szemébe. - Ahhoz túlságosan is szeretlek!
- Tudod, hogy én is nagyon szeretlek. Mármint nem... nem tudom - sóhajtott.
- Maradj itt éjszakára, kérlek - súgtam. - Apámék már úgyis alszanak.
- Nem tudom, Sophi...
- Kérlek - simítottam meg az arcát és a homlokomat az övének döntöttem. Felsóhajtott és egy aprót bólintott.
- Rendben.
Elmosolyodtam. Levetkőzött boxerre, én pedig átvettem a hálóingemet, és befeküdtünk egymás mellé az ágyba. Fejemet a mellkasára tettem. Most nem húzott magához, mint szokott, csak tűrte, ami kicsit fájt.
- Öm... ha zavar, akkor arrébb is fekhetek - súgtam remegő hangon.
- Azt megköszönném - mondta keserűen.
- Értem - motyogtam, majd elfordultam a másik irányba, és a könnyeimmel küszködve aludtam el.

***

Reggel, ahogy kinyitottam a szememet, Harry karja már körülöttem volt, szuszogását közel hallottam a fülemhez. Elmosolyodtam és felé fordultam, majd egy édes puszival ébresztettem föl. Ahogy kinyitotta a szemét, szorosan magához húzott.
- Sajnálom - suttogta a reggeli kómás hangján. - Szeretlek, ugye tudod?
- Én is szeretlek - csókoltam meg.
Pár perc lustálkodás után kimásztunk az ágyból, és ahogy kimentünk a szobából, az állunk szinte súrolta a földet. Apa és Anne smárolva jöttek ki a szobából.
- Ez mi? - szólalt meg Harry, mire mindketten ránk néztek.
- Öm... Azt hiszem, hogy mi most már együtt vagyunk - mosolyodott el Anne.
- Tényleg? Hát ez szuper - nevetett fel Harry kínosan.
- Örülhetnél, hogy édesanyád boldog - karolta át apa az új barátnőjét... - Mellesleg mit keresel itt?
- Persze, és most megint az van, hogy te boldog vagy, én pedig legyek olyan, akit te akarsz! - kezdtem el kiabálni, mire kijött Scott és Amber is. - Na, tessék, a tökéletes gyereked és a kis barátnője is megérkezett!
- Törpe, nyugodj már meg - nézett rám a bátyám. - Mi bajod van? Az, hogy apa is egy kicsit szórakozik?
- Az, hogy itt rajtam kívül mindenki szórakozhat!
- Akkor el sem merem mondani, hogy mi történt tegnap este - sóhajtott apa.
- Kímélj meg a részletektől - fintorogtam.
- Megkértem Anne kezét.
A szám tátva maradt, és Harry-nek is. Alig tudtam felfogni, amit mondott.
- Te... megkérted a kezét pár együtt töltött éjszaka után? - nevettem fel kínosan.
- Úgy érzem, hogy hozzám való, és már régebb óta ismerem. Te is tudod... és nem csak a gimnázium óta, hanem amúgy is.
- És most akkor mi... mostohatesók leszünk, vagy mi? - tárta szét a karjait Harry. - Ez rohadt gáz...
- Gondoljatok, amit akartok. Mellesleg nem megmondtuk, hogy nem találkozhattok? - húzta fel a szemöldökét apa, mire megforgattam a szememet.
- Mellesleg rohadtul leszarom, hogy mit gondoltok rólunk. Szeretjük egymást, és ez a lényeg!

*Amy szemszöge*
Louis boldogan jött fel reggel a szobámba. Befeküdt mellém és puszilgatni kezdte az arcomat.
- Hmm... - mosolyodtam el.
- Szia, édes - csókolt meg. - Jó hírem van!
- Na? - ásítottam és kinyújtózkodtam, majd fáradtan néztem rá.
- Anyámmal már megbeszéltem, és anyukád is beleegyezett, hogy együtt menjünk nyaralni! Te és a szüleid, én és a szüleim, és a húgaim.
- Tényleg? - mosolyodtam el. - Ez nagyon király, és hova megyünk?
- Tengerpart!
- Komolyan? - könyököltem föl. - De jó! - öleltem meg szorosan. Hanyatt feküdt és magára húzva megcsókolt.
- Azt hiszem, ez lesz az eddigi legjobb nyaram - mosolygott édesen, s a homlokomat az övének döntöttem.
- Nekem is - súgtam és elmosolyodtam.

14 megjegyzés:

  1. Nagyon jo! :),
    hamar a kovit! :D ��
    Es szerintem ne hagyd abba...nagyon jol irsz..:D
    Es a masik blogod is jo! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Ma hozom a kövit.
      Még gondolkozom rajta. Örülök, hogy a másik blogom is tetszik. :)

      Törlés
  2. Huh hát az eleje a rèsznek elèggè durva volt !!:) de nagyon tetszett ez a rèsz !!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy annak ellenére is tetszett. :)

      Törlés
  3. Ne fejezd be! :( de jó, végül is megértem ha így gondolod, szóval nem akarok beavatkozni:) a részt szokás szerint imádtam :3 gyorsan a kövit;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még gondolkozok rajta. :)
      Örülök, hogy tetszett. Ma hozom. :)

      Törlés
  4. Nagyon szupi rész lett!! :)
    Én szeretem ezt a blogot olvasni de te tudod...
    A másik blogodat is olvasom és az is nagyon nagyon jó! Te nagyon tehetséges vagy!! :)
    Siess a kövivel!! :D
    Puszi: Lara Csen...♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Még gondolkodok azon, hogy befejezzem-e.
      Örülök, hogy a másik blogomat is olvasod. :) Tehetségesnek nem mondanám magam, de nagyon jól esik, amiért így gondolod!
      Ma hozom a kövit. :)
      Puszi <3

      Törlés
  5. Nagyon szuper lett megint *----* Mint mindig :) Siess a következővel mert már nem tudok várni :DD

    VálaszTörlés
  6. Huhh... Nagyon jó rész lett, meglepő. Örülök, hogy legalább Amy-ék boldogok.
    Puszi (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha meglepődtél, és köszönöm szépen. :)
      Puszi!

      Törlés
  7. Én az összes blogodat imádom! <3 Bele értve ezt is és az újat is!:) Szerintem ne hagyd abba szupi rész lett gyorsan a köviit! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, és örülök, hogy a rész is és a blogok is tetszenek. :) <3 Megpróbálok vele sietni!

      Törlés